PŘEDPRODEJNÍ SERVISNÍ PROHLÍDKA: 650 Kč
Našim cílem je poskytnout Vám nadstandardní služby, které povedou k rychlému a bezproblémovému vyřízení Vašeho požadavku, abyste mohli kočárek co nejdříve opět používat. Pomůžeme Vám udržet Váš kočárek v perfektním stavu, aby Vám mohl sloužit po mnoho let.
Pro opravy používáme výhradně originální náhradní díly.
Pro opravy používáme výhradně originální náhradní díly.
Do opravy přijímáme i výrobky zaslané kurýrní službou nebo poštou.
Kočárek lze zaslat do opravy poštou či kurýrní službou
Děláme servis na počkání. Pokud zákazník nespěchá, trvá obvykle po dobu 3 pracovních dní. Individuální a odvíjí se od rozsahu poškození. Přibližnou dobu opravy Vám vždy sdělíme při přijetí kočárku do servisu a po naší analýze poškození. Dobu opravy též může ovlivnit aktuální dostupnost náhradních dílů u výrobce. Náhradní díly, které nejsou skladem se objednávají z centrálního skladu výrobce v EU a jejich doručení do ČR je tak velice rychlé.
Kontaktujte nás na telefonním čísle nebo e-mailech výše. Pokud zasíláte informace e-mailem, přiložte fotografie poškození a krátký popis jakým způsobem se projevuje. Opište (ofoťte) sériové číslo kočárku. Přiložte kontakt na sebe (telefon).
Zbavte kočárek hrubých nečistot, aby splňoval základní hygienické požadavky. Dopravte jej na adresu BugaCare Marek Lach, Mělnická Vrutice 77, Velký Borek 277 31 Pokud jej zasíláte poštou či kurýrní službou, vždy jej pečlivě zabalte, aby během přepravy nedošlo k dalšímu poškození, tak aby nebyly v krabici volné části, typicky sejmutá kola. V případě zasílání kurýrní službou je možné kočárek zaslat pouze do Mělnické Vrutice.