Zákaznická podpora:605 953 810info@rambula.cz
Měna
CZK
Jazyk
Čeština

Servisní centrum kočárků Bugaboo, Thule, Cybex, Stokke a Maclaren

Servisní centrumBugaboo, Thule, Cybex, Stokke & Maclaren
  • Záruční i pozáruční opravy
  • Možnost servisu na počkání
  • Příprava Vašeho kočárku k prodeji
  • Seřízení kočárku koupeného z druhé ruky
  • Servis na pobočkách Praha a Mělnická Vrutice

Prvotřídní servis kočárků

PŘEDPRODEJNÍ SERVISNÍ PROHLÍDKA: 650 Kč

Našim cílem je poskytnout Vám nadstandardní služby, které povedou k rychlému a bezproblémovému vyřízení Vašeho požadavku, abyste mohli kočárek co nejdříve opět používat. Pomůžeme Vám udržet Váš kočárek v perfektním stavu, aby Vám mohl sloužit po mnoho let.

Originální náhradní díly

Originální náhradní díly

Pro opravy používáme výhradně originální náhradní díly.

Servis na počkání

Servis na počkání

Pro opravy používáme výhradně originální náhradní díly.

Kočárky lze poslat poštou

Kočárky lze poslat poštou

Do opravy přijímáme i výrobky zaslané kurýrní službou nebo poštou.

Originální náhradní díly

Šetříme Váš čas i peníze

Kočárek lze zaslat do opravy poštou či kurýrní službou

Servis BugaCare v Mělnické Vrutici

Otevírací doba

  • Po - Pá  9.00 - 14.00
  • Sobota 9.00 - 12.00
Jindy po předchozí tel. domluvě
BugaCare Marek Lach
Mělnická Vrutice 77
Velký Borek, 277 31
 

Servis BugaCare v Praze 9

Otevírací doba

  • Po - Pá  10.00 - 17.00
  • Technik na prodejně Čt 10-12
Jindy po předchozí tel. domluvě
Feedo servis by BugaCare
Drahobejlova 2515/18
Praha 9, 190 00
 

Nejčastější otázky

Jak dlouho trvá oprava?

Děláme servis na počkání. Pokud zákazník nespěchá, trvá obvykle po dobu 3 pracovních dní. Individuální a odvíjí se od rozsahu poškození. Přibližnou dobu opravy Vám vždy sdělíme při přijetí kočárku do servisu a po naší analýze poškození. Dobu opravy též může ovlivnit aktuální dostupnost náhradních dílů u výrobce. Náhradní díly, které nejsou skladem se objednávají z centrálního skladu výrobce v EU a jejich doručení do ČR je tak velice rychlé.

Jak správně postupovat při pozáruční opravě/servisu?

Kontaktujte nás na telefonním čísle nebo e-mailech výše. Pokud zasíláte informace e-mailem, přiložte fotografie poškození a krátký popis jakým způsobem se projevuje. Opište (ofoťte) sériové číslo kočárku. Přiložte kontakt na sebe (telefon).

Jak odevzdat kočárek do servisu?

Zbavte kočárek hrubých nečistot, aby splňoval základní hygienické požadavky. Dopravte jej na adresu BugaCare Marek Lach, Mělnická Vrutice 77, Velký Borek 277 31 nebo na adresu Feedo, Drahobejlova 2515/18, Praha 9, 190 00Pokud jej zasíláte poštou či kurýrní službou, vždy jej pečlivě zabalte, aby během přepravy nedošlo k dalšímu poškození, tak aby nebyly v krabici volné části, typicky sejmutá kola. V případě zasílání kurýrní službou je možné kočárek zaslat pouze do Mělnické Vrutice. 

Servísní prohlídka kočárků Bugaboo, Thule, Stokke a Cybex: