Servisní centrum kočárků Bugaboo, Stokke a Maclaren - Mělník a Praha

Servisní centrumBugaboo, Stokke & Maclaren pro ČR
  • Záruční i pozáruční opravy
  • Možnost servisu na počkání
  • Příprava Vašeho kočárku k prodeji
  • Seřízení kočárku koupeného z druhé ruky

Prvotřídní servis kočárků

Naším cílem je poskytnout Vám nadstandardní služby, které povedou k rychlému a bezproblémovému vyřízení Vašeho požadavku, abyste mohli kočárek co nejdříve opět používat. Pomůžeme Vám udržet Váš kočárek v perfektním stavu, aby Vám mohl sloužit po mnoho let.

Originální náhradní díly

Originální náhradní díly

Pro opravy používáme výhradně originální náhradní díly.

Servis na počkání

Servis na počkání

Pro opravy používáme výhradně originální náhradní díly.

Kočárky lze poslat poštou

Kočárky lze poslat poštou

Do opravy přijímáme i výrobky zaslané kurýrní službou nebo poštou.

Originální náhradní díly

Servis zdarma zákazníkům Mybabystore

Nové kočárky z Mybabystore mají dvě servisní prohlídky zdarma.

Servis v Mělníku, Rambula

Příjem a výdej oprav

  • Po - Pá  10.00 - 12.00

Servis na počkání,
technik na prodejně

  • Středa  11.00 - 15.00
  • Pátek    10.00 - 14.00
Ostatní dny po tel. domluvě
Rambula.cz s.r.o.
Legionářů 84
Mělník, 276 01
 

Servis v Praze, Mybabystore

Příjem a výdej oprav,
technik na prodejně

  • Pondělí  10.00 - 12.00
  • Úterý      15.00 - 17.00
  • Čtvrtek  10.00 - 12.00
Mybabystore
Drahobejlova 13
Praha 9
 
Provozovatel servisu: BugaCare Marek Lach, Mělnická Vrutice 33, 271 31 Velký Borek. IČ: 05699908. Nejsme plátci DPH.

Nejčastější otázky

Jak dlouho trvá oprava?

Děláme servis na počkání. Pokud zákazník nespěchá, trvá obvykle po dobu 3 pracovních dní. Individuální a odvíjí se od rozsahu poškození. Přibližnou dobu opravy Vám vždy sdělíme při přijetí kočárku do servisu a po naší analýze poškození. Dobu opravy též může ovlivnit aktuální dostupnost náhradních dílů u výrobce. Náhradní díly, které nejsou skladem se objednávají z centrálního skladu výrobce v EU a jejich doručení do ČR je tak velice rychlé.

Jak správně postupovat při pozáruční opravě/servisu?

Kontaktujte nás na telefonním čísle nebo e-mailech výše. Pokud zasíláte informace e-mailem, přiložte fotografie poškození a krátký popis jakým způsobem se projevuje. Opište (ofoťte) sériové číslo kočárku. Přiložte kontakt na sebe (telefon).

Jak odevzdat kočárek do servisu?

Zbavte kočárek hrubých nečistot, aby splňoval základní hygienické požadavky. Dopravte jej na adresu Mybabystore s.r.o., Drahobejlova 13, Praha 9, nebo Rambula s.r.o., Legionářů 84, Mělník. Pokud jej zasíláte poštou či kurýrní službou, vždy jej pečlivě zabalte, aby během přepravy nedošlo k dalšímu poškození, tak aby nebyly v krabici volné části, typicky sejmutá kola.